جهان نو

یاعلی

جهان نو

یاعلی

مرحله اصلی رزمایش نهاجا با مشارکت گسترده جنگنده‌های ارتش آغاز شد



رژه جنگنده

مرحله اصلی رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت۷ با مشارکت گسترده جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

 ، مرحله اصلی و عملیاتی هفتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت صبح امروز (سه‌شنبه 9 آبان) با رمز مقدس یا ابوالفضل العباس(ع) در منطقه عمومی اصفهان با شرکت کلیه پایگاه‌های شکاری و ترابری نیروی هوایی ارتش و با محوریت پایگاه شهید بابایی اصفهان آغاز شد.

 امیر سرتیپ دوم خلبان مسعود روزخوش سخنگوی این رزمایش با اعلام این خبر، گفت: این رزمایش با شرکت انواع هواپیماهای شکاری رهگیر، شکاری بمب‌افکن، ترابری نیمه‌سنگین و سبک، هواپیماهای ارتباطی، شناسایی و شنود الکترونیکی، سوخت‌رسان و انواع هواپیماهای بدون سرنشین در منطقه عمومی اصفهان از امروز به‌مدت 2 روز برگزار می‌شود.

ماتادور اسرائیلی و گاو آمریکایی!!!



دونالد ترامپ با سخنان نسنجیده و دیکته شده از سوی یار همیشه همراهش (نتانیاهو) بیشتر شبیه به یک مسابقه گاوبازی برگزار شد. گاوباز یا ماتادور اسرائیلی نتانیاهو؛ نقش و نفوذ خود را در تصمیم گیری رییس جمهور آمریکا نشان داد و مشخص شد که ترامپ یا همان داروغه آمریکایی در سیاست آمریکا جایی ندارد و این گاوباز اسرائیلی است که او را به راحتی در زمین مسابقه می تازاند و خسته می‌کند و در نهایت او را خواهند کشت.

کاریکاتور/ ماتادور اسرائیلی و گاو آمریکایی!!!

نیمه پنهان سعودی!



افشای سفر محرمانه محمد بن سلمان به اسرائیل

کاریکاتور/ نیمه پنهان سعودی!

آمریکا با ملت ایران دشمن است، نه با رهبر و دولت جمهوری اسلامی



دیدار دانش‌آموزان و دانشجویان با رهبر انقلاب  حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج‌شنبه) در دیدار پرشور هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجویان، نسل جوان را پیشرو و پیشرانِ جامعه خواندند و تأکید کردند: این نسل خوش‌استعداد و خوش‌فهم، بی‌تردید ایران عزیز را با عبور از موانع و سختی‌ها به نقطه مطلوب خواهد رساند؛ البته تحقق این هدف درخشان، نیازمند «شناخت دشمن اصلی و خبیث ملت ایران یعنی امریکا»، «علم‌آموزی و کار و تلاش» و «تقویت ارتباط با پروردگار» است.

در این دیدار که در آستانه یوم‌الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برگزار شد، حضرت آیت الله خامنه‌ای با تجلیل از شور جوانی و قدرت تحلیل نسل جوان افزودند: طبیعت جوان، تحرک و پیشروی است اما این خصوصیت در کشور ما به سن نوجوانی نیز رسیده است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به سخنان اخیر رئیس‌جمهور امریکا مبنی بر تروریست‌بودن ملت ایران، افزودند: این حرف ابلهانه نشان می‌دهد امریکایی‌ها نه فقط با رهبری و دولت ایران دشمنند بلکه با اصل وجود ملتی که خستگی‌ناپذیر در مقابل آنها ایستاده، خصومت و کینه‌ورزی می‌کنند.

انهدام اهداف فرضی با بمب‌های هوشمند برای اولین بار توسط جنگنده‌های اف۷


جنگنده اف 7

جنگنده‌های اف۷ نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بمب‌های هوشمند اهداف دشمن فرضی را منهدم کردند.

 ، در اولین روز از مرحله اصلی هفتمین رزمایش فدائیان حریم ولایت، هواپیماهای اف5، صاعقه، و اف7 نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اهداف مهم و حیاتی دشمن فرضی را با استفاده از تسلیحات ساخت داخل منهدم کردند.