جهان نو

یاعلی

جهان نو

یاعلی

واکنش «بیرانوند» به تمجید رهبر انقلاب از عملکردش در جام‌جهانی!



دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال گفت: ما در جام‌جهانی هر کاری کردیم برای دفاع از وطن، خاک و خوشحالی مردم بود.

واکنش «بیرانوند» به تمجید رهبر انقلاب از عملکردش در جام جهانی ۲۰۱۸ علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال در واکنش به خبر تمجید رهبر انقلاب از عملکرد اعضای تیم‌ملی در بازی‌های جام‌جهانی در دیدار اخیر با هیات دولت که به‌طور مشخص تلاش دروازه‌بان تیم‌ملی را مورد ستایش قرار داده بودند، افزود: «این باعث خوشحالی ماست که رهبر انقلاب از عملکرد ما رضایت داشتند.»


بیرانوند که از سوی کارشناسان بزرگ فوتبال در دنیا به‌عنوان یکی از ستاره‌های تیم‌ملی در روسیه معرفی شده، در پایان اظهار داشت: «من همیشه آرزو داشتم با رهبر انقلاب دیدار داشته باشم و امیدوارم این توفیق نصیب من شود.»

تیم اربابان سلاح نیروی زمینی سپاه به مسابقات نظامی روسیه اعزام می‌شود




تیم اربابان سلاح نیروی زمینی سپاه به مسابقات نظامی روسیه اعزام می‌شود

سرهنگ ابوالقاسم کاظمی سرپرست تیم اربابان سلاح نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه تیم اربابان سلاح نیروی زمینی سپاه فردا به مسابقات نظامیان جهان در روسیه اعزام خواهد شد، اظهار داشت: بخشی از مسابقات نظامی جهان در شهر نیزا در روسیه برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقات نظامی و بین المللی روسیه بیش از ۴۰ سال است که برگزار می‌شود و دو سه سال است که سپاه ماموریت پیدا کرده تا در این رقابت‌ها حضور یابد.

سرهنگ کاظمی تاکید کرد: تیم اربابان سلاح نیروی زمینی سپاه شامل بخش‌های توپخانه، پدافند هوایی و سلاح سبک سال گذشته رتبه سوم رقابت‌های بین المللی را کسب کرد و امسال هم با یک تیم قدرتمند در مسابقات حضور خواهد یافت.

سرپرست تیم اربابان سلاح نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه تیم اربابان سلاح نزسا از بین یک مجموعه ۷۰ نفری انتخاب شده، گفت: از بین ۷۰ نفر ۱۸ نفر را به عنوان تیم برگزیده انتخاب کردیم.

یک فروند هواپیمای F14 در پایگاه شهید بابایی اورهال شد


یک فروند هواپیمای F14 در پایگاه شهید بابایی اورهال شد

متخصصان پیشکسوت و جوان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، عملیات اورهال(بازآماد) یک فروند هواپیمای F14 را در پایگاه شهید بابایی به اتمام رساندند.

متخصصان و کارکنان فنی گردان اورهال پایگاه هوایی شهید بابایی با صرف بیش از 35000 نفر ساعت کار و تلاش مستمر، توانستند یک فروند هواپیمای F14 را باز آماد کنند.

این هواپیما پس از تست نهایی به ناوگان عملیاتی نیروی هوایی ارتش پیوست.

انتهای پیام/

کلنگ ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی در جاسک به زمین زده شد




کلنگ ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی در جاسک به زمین زده شد

 امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز چهارشنبه 27 تیرماه گفت: ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی منطقه دوم دریایی ولایت در جاسک آغاز شد.

وی افزود:این بیمارستان در زمینی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع، با زیر بنای پانزده هزار و ۲۵۰ متر مربع در سه طبقه ساخته می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: هزینه ساخت این بیمارستان که در مدت دو سال و نیم ساخته می‌شود، ۷۰۰ میلیارد ریال است.

خانزادی گفت: این بیمارستان دارای بخش‌های جراحی، سی تی اسکن، رادیولوژی، ام آر آی، فیزیوتراپی، دیالیز، اکسیژن درمانی، سی سی یو، داروخانه و آی سی یو است.

انتهای پیام/

تصویب قانون نژادپرستانه «کشور یهود» در پارلمان رژیم صهیونیستی



تصویب قانون نژادپرستانه در کنست رژیم صهیونیستی/ فلسطینیان سرزمینی ندارند!

 به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) بامداد امروز پنجشنبه لایحه نژادپرستانه«کشور یهود» را تصویب کرد که به موجب آن، حق تعیین سرنوشت در سرزمین‌های اشغالی تنها متعلق به یهودیان است.

این قانون تبعیض‌آمیز، ضمن محروم کردن مردم فلسطین از حقوق شهروندی‌شان، سراسر سرزمین فلسطین را نیز صرفا متعلق به صهیونیست‌ها می‌داند. در واقع، این قانون برای اولین بار، فلسطین اشغالی را به عنوان «میهن مردم یهود» معرفی می‌کند.

همچنین بر اساس این قانون جنجالی، از این پس تنها زبان رسمی در سرزمین‌های اشغالی «زبان عبری» است و زبان عربی به جز استفاده در برخی شرایط استثنایی، از جایگاه زبان رسمی حذف می‌شود.