جهان نو

یاعلی

جهان نو

یاعلی

روحانی: چه بخواهید و چه نخواهید موشک‌هایمان را تقویت و از مردم مظلوم منطقه دفاع می‌کنیم

 


خبرگزاری فارس: روحانی: چه بخواهید و چه نخواهید موشک‌هایمان را تقویت و از مردم مظلوم منطقه دفاع می‌کنیم

رئیس‌جمهور با بیان اینکه ما برای دفاع از کشورمان از کسی اجازه نخواهیم گرفت، گفت: چه شما بخواهید چه نخواهید ما قدرت نظامی و دفاعی‌ خود را آنقدر که لازم بدانیم تقویت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حسن روحانی رئیس‌جمهوری اسلامی کشورمان صبح امروز در سخنانی در رژه بزرگ نیروهای مسلح اظهار داشت: 37 سال پیش ملت ایران به پیروی از سالار شهیدان و اقتدا به اباعبدالله و فرهنگ عاشورا با همه وجود از شرف، تمامیت ارضی و عزت خود به خوبی دفاع کرد.

ادامه مطلب ...

حاجی‌زاده در جمع خبرنگاران: موشک خرمشهر با برد 2 هزار کیلومتر قابلیت حمل چند کلاهک جنگی را دارد

خبرگزاری فارس: موشک خرمشهر با برد 2 هزار کیلومتر قابلیت حمل چند کلاهک جنگی را دارد

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت:موشک خرمشهر با برد 2 هزار کیلومتر قابلیت حمل چند کلاهک جنگی را دارد

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار امیرعلی حاجی‌زاده  فرمانده نیروی هوافضای سپاه امروز در حاشیه رژه 31 شهریور نیروهای مسلح و در جمع خبرنگاران با اشاره به رونمایی از موشک جدید برد بلند خرمشهر، گفت: این دستاورد توسط وزارت دفاع طراحی و تولید شده و 2 هزار کیلومتر برد دارد.

وی ادامه داد: این موشک سر جنگی را تا هزار و 800 کیلومتر حمل می‌کند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تاکید کرد: ویژگی این موشک این است که به جای یک کلاهک می‌تواند چند کلاهک را برای هدف قرار دادن چند هدف حمل کند.

سردار حاجی‌زاده افزود: همانطور که مشاهده شد این موشک از نظر ابعاد کوچکتر و تاکتیکی‌تر شده و در آینده نزدیک عملیاتی می‌شود.

اطلاعیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در خصوص تجمع اعتراض آمیز به سخنان اخیر رئیس‌جمهور آمریکا


خبرگزاری فارس: اطلاعیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در خصوص تجمع اعتراض آمیز به سخنان اخیر رئیس‌جمهور آمریکا

ستاد امر به معروف و نهی از منکر در خصوص تجمع سراسری گروه‌های مردمی امر به معروف و نهی از منکر در تهران در تاریخ جمعه 31 شهریور پس از نماز جمعه، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ستاد امر به معروف و نهی از منکر در خصوص تجمع سراسری گروه‌های مردمی امر به معروف و نهی از منکر در تهران در تاریخ جمعه 31 شهریور پس از نماز جمعه، اطلاعیه مهمی صادر کرده است.

در این اطلاعیه آمده است: «بدین‌وسیله به اطلاع عموم مردم مؤمن و انقلابی تهران می‌رساند، با توجه به دعوت شورای محترم هماهنگی تبلیغات اسلامی از عموم مردم شهید پرور تهران جهت برگزاری راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه از محل دانشگاه تهران به سمت میدان انقلاب، در اعتراض و انزجار از یاوه‌گویی‌های بی‌شرمانه و وقیحانه اخیر رئیس جمهور آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل، لذا در راستای یکبارچگی و هماهنگی با برنامه اعلامی از سوی شورای محترم هماهنگی تبلیغات اسلامی، برنامه تجمع سراسری گروه‌های مردمی امر به معروف و نهی از منکر نیز روز جمعه همگام با امت حزب الله و شهید پرور، پس از اقامه نماز جمعه از دانشگاه تهران به سمت میدان انقلاب برگزار خواهد شد.

ضمناً سایر برنامه‌های پیش‌بینی شده از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران در بخش پایانی این تجمع، از جمله تلاوت قرآن کریم، ذکر مصیبت و مداحی به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، شعارگویی و قرائت قطعنامه پایانی در ضلع شمال غربی میدان انقلاب برگزار خواهد شد.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر از عموم مردم شریف و شهید پرور تهران جهت حضوری حماسی در این تجمع در راستای ترویج فریضه اساسی امر به معروف و نهی از منکر دعوت به عمل می‌آورد».

تشکیل تیم مشترکی از وزارت دفاع و ناجا برای تقویت مرزبانی



امیر حاتمی

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از تشکیل تیم مشترکی از وزارت دفاع و نیروی انتظامی برای تهیه برنامه تقویت مرزبانی خبر داد.