جهان نو

یاعلی

جهان نو

یاعلی

وجود جوانان انقلابی باعث بیمه شدن انقلاب می‌شود/


وجود جوانان انقلابی باعث بیمه شدن انقلاب می‌شود/ دشمن قصد دارد با اقدامات شوم خود مساجد را به خانه سالمندان تبدیل کند
  سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در کنگره ملی همفکری آینده‌سازان انقلاب اسلامی که در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: با وجود چنین جوانانی که امروزه در سطح کشور وجود دارند می‌توان گفت که انقلاب اسلامی ایران بیمه شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن مستکبر که حاکمیت دین بر جامعه را خلاف خواسته خود می‌بیند قصد دارد تا جوانان را از مساجد که کانون‌های اصلی نشر فرهنگ اسلامی و انقلابی است دور کند.

نباید با برجام از اقتصاد مقاومتی غافل شویم


امریکا همیشه به دنبال حیله و نیرنگ است/باید جدای از برجام به اقتصاد مقاومتی هم توجه کنیمامیر سرتیپ "محمدحسن نامی" رئیس کارگروه ژئوپلتیک مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی  درباره برجام و اینکه آیا این توافق انتظارات را براورده کرده و به چه میزان توانسته در معیشت مردم تاثیر بگذارد و ایالات متحده تا چه حد به تعهدات خود در این معاهده عمل کرده  عنوان داشت: آمریکایی‌ها همیشه دشمن هستند و دشمن همواره به فکر حیله و  نیرنگ است. 

وزیر سابق ارتباطات افزود: ما باید همیشه مراقب دشمن باشیم و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم. 
وزیر سابق ارتباطات با بیان اینکه برجام یک قرارداد بین المللی است، گفت: باید جدای از برجام به توان درونی نیز توجه کنیم. 
امیر سرتیپ نامی تاکید کرد: نیروی انسانی یک مزیتی است که می‌توان از ان برای افزایش قدرت درونی جامعه استفاده کرد. 
وی در پایان با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد : باید به شکل ویژه به اقتصاد مقاومتی توجه کنیم

دولت‌مردان در چهارچوب سیاست‌های مقام معظم رهبری عمل کنند


دولت‌مردان در چهارچوب سیاست‌های مقام معظم رهبری عمل کنند"سرلشکر محسن رضایی" فرمانده اسبق سپاه   درباره  سیاست‌های وزارت خارجه نسبت به تهدیدات آمریکایی‌ها عنوان داشت: ما از دولت‌مردان می‌خواهیم در چهارچوب سیاست‌های مقام معظم رهبری عمل کنند.

وی افزود: دولت‌مردان برداشت‌ها و دیدگاه‌های شخصی خودشان را در چهارچوب فرمایشات مقام معظم رهبری ساماندهی کنند.
فرمانده اسبق سپاه تهدیدات آمریکایی‌ها را یک سریال شناخته شده عنوان کرد و گفت: ما در مقابل هر شرایطی باید استراتژی همان شرایط را در پیش بگیریم.
وی افزود:‌ اگر در سطح بین‌الملل به ایران لبخند بزنند ما باید با سیاست‌ نرمش قهرمانانه عمل کنیم ولی اگر خواستم ما را تهدید کنند باید اول نصیحت بکنیم، بعد هشدار دهیم و اگر بخواهند وارد جنگ شوند باید یک دفاع قاطعانه کنند.

برای حزب الله افتخار است که تهدید اول برای رژیم صهیونیستی باشد


سید حسن نصرالله: فرماندهان ما، سرمداران پیروزی ها هستند
 به نقل از "العهد"؛ "سید حسن نصرالله" –دبیرکل حزب الله- با سخنرانی در مراسم " گرامیداشت «فرماندهان شهید» "  که در شهرک "شیث نبی" واقع در منطقه "البقاع" برگزار شد ضمن تشکر از گردهمایی حضار گفت: "سلام و درود می فرستیم به روح امام خمینی و به محضر حضرت امام خامنه ای.  
باری دیگر به خانواده های شهدای مقاومت اسلامی و خانواده شهید حاج عماد مغنیه تبریک و تسلیت عرض میکنیم. تصویر واقعی حزب الله و مقاومت اسلامی، همان تصویر شهید سید عباس، شیخ راغب و حاج عماد است."
دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه افزود: "امسال، ما به عنوان تهدید شماره یک اسرائیل لقب گرفتیم و این برای ما مایه افتخار است. آنگونه که به نظر می رسد طرحی اسرائیلی سعی در اعمال فشار بر مردم لبنان و به ویژه فضای مقاومت دارد.

سکوت در قبال جنایات آل‌سعود شراکت در نسل‌کشی است


کشورهای غربی باید برای جلوگیری از تسری تروریسم با ایران همکاری کنند
؛ دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی و ژان اسلبورن وزیر امور خارجه لوکزامبورگ عصر امروز (25 بهمن ماه) در خصوص موضوعات دوجانبه، تحولات منطقه و بین‌المللی و همچنین گسترش همکاری‌ها بلند مدت و پایدار دیدار و گفتگو کردند.و با بیان ضرورت ورود اتحادیه اروپا به بحران یمن و جلوگیری از کشتار بی رحمانه مردم این کشور از سوی عربستان سعودی خاطر نشان کرد: سکوت در قبال جنایات تاسف آور آل سلمان برعلیه زنان و کودکان بی دفاع یمنی شراکت در نسل کشی و انهدام منابع و زیر ساختهای این کشور فقیر است.