جهان نو

یاعلی

جهان نو

یاعلی

شمشیر ایران در جبهه مقاومت زیر گوش رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی است


سردار قربانی

سردار مرتضی قربانی مشاور ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به حضور قدرتمند ایران در منطقه گفت: شمشیر ما در جبهه مقاومت زیر گوش رژیم صهیونیستی و عریستان سعودی است.

وی گفت: امروز  شمشیر جمهوری اسلامی در یمن، روی دریای سرخ است و در صورت مسلح شدن آنها به موشک،  عربستان صعودی و هم‌پیمانانش دستان تسلیم خود را بالا می‌برند.

مراسم دانش آموختگی خلبانان میگ 29 و اف 5


 

http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=6be8a3e7-04af-44e0-856a-8194d2f6f705

مراسم دانش آموختگی جمعی از خلبانان میگ 29 و اف 5 با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایگاه شهیدفکوری تبریز برگزار شد.

ادامه مطلب ...

6 سلاح تاکتیکی "نزاجا" را بهتر بشناسید+ مشخصات و تصاویر


در این رزمایش، 6 سلاح تاکتیکی به نمایش درآمد که عبارتند از: "پهپاد فریاد"، "اخلال‌گر پهپاد باند اف"، "سلاح تک تیرانداز کالیبر 14.5 میلی‌متری شاهر"، "پروژه سلاح تک تیرانداز ژ-1 "، سلاح تک تیرانداز "دراگانوف" و "پروژه تک تیرانداز طاهر". 
 
در ادامه، مشخصات هر یک از این سلاح‌های جدید را مرور می‌کنیم.
 
**پهپاد "فریاد"  
 
این پهپاد، ویژگی‌هایی همچون شناسایی، انعطاف‌پذیری، تصویربرداری آنلاین، سادگی در نحوه استفاده، عمل‌گرایی به صورت اتوپایلوت، برد 20 کیلومتری و مداومت پروازی 45 دقیقه‌ای را داراست. 
 
6 سلاح تاکتیکی
 

  ادامه مطلب ...

فشار از داخل؛ جدیدترین توصیه به «ترامپ» برای مقابله با ایران



خبرگزاری فارس: فشار از داخل؛ جدیدترین توصیه به «ترامپ» برای مقابله با ایران

یک نشریه آمریکایی در یادداشتی با عنوان «چطور ترامپ می‌تواند ایران را مهار کند»، به جانشین باراک اوباما برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران توصیه‌هایی مطرح کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در ادامه توصیه‌های رسانه‌های آمریکایی به دونالد ترامپ درباره ایران، «رابرت جوزف» و «ری تکیه» دو کارشناس آمریکایی در یادداشتی مشترک بر لزوم «مهار ایران» تاکید کرده‌اند.

  ادامه مطلب ...

امیر سرتیپ اسماعیلی:امروز، نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل قراردارند

   امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در مراسم معارف جنگ در مرکز آموزش 05 کرمان با بیان اینکه کشور ایران با داشتن تاریخی غنی و عمیق با هیچ کس جنگ نداشته، اظهار داشت: امروز، نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل قراردارند.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه وقایع تاریخی که در جهان رخ می‌دهد دارای آثار سوء و مثبتی است، بیان کرد: در بسیاری از کشورها دولت‌ها و سران آن نسبت به مردم بی‌تفاوت هستند، اما انقلاب اسلامی ایران که برخواسته از قلب مردم است و هدایت آن توسط رهبری بزرگ و الهی صورت می‌گیرد، اینگونه نیست و مردم را ولی نعمت خود می داند.
ادامه مطلب ...