جهان نو

یاعلی

جهان نو

یاعلی

نفوذ بی‌سابقه مقام امنیتی آمریکا در یک وزارتخانه


عامل نفوذ کیست؟


امریکا

دعوت، استقبال گرم، اسکان در سوئیت وزارتی، ترتیب دادن سخنرانی، به وجد آمدن و «تشویق ایستاده» «کنت ام. کوئین» چهره برجسته شورای امنیت ملی امریکا توسط یک وزارتخانه ، محل سؤال است.

  ادامه مطلب ...

همه تفاوت‌های نمونه واقعی و ماک آپ «جنگنده قاهر»


قاهر 313

در مدل اولیه قاهر، یک موتور در نظر گرفته شده بود اما در مدل جدید دو موتور به کار گرفته شده و شکل ظاهری خروجی دو موتور جنگنده جدید نیز حکایت از آن دارد که می توان از موتور بومی «اوج» برای آن بهره برد.

  ادامه مطلب ...

سامانه اس ۳۰۰ در مدار عملیاتی قرار گرفت


 ، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش با حضور در برنامه نگاه یک شبکه اول سیما به تشریح دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال های اخیر پرداخت.
وی در ابتدای این برنامه در خصوص ویژگیهای شخصیتی شهیدصیاد شیرازی  اظهار داشت: زمانیکه روح،  بزرگ و متعالی شود، جسم در جهت خواسته های روح به زحمت می افتد و این ثمره یک روح بزرگ است که انسان دیگران را به خود ترجیح می دهد

  ادامه مطلب ...

یگان پهپادی نزاجا توسعه می‌یابد


یگان پهپادی نزاجا  امسال نیز توسعه می‌یابد/ در رزمایش‌ها از تاکتیک‌ها و تکنیک‌های نو و بومی شده بهره خواهیم برد

  امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در نشست خبری که صبح امروز و در آستانه 29 فروردین «روز ارتش» برگزار شد، اظهار داشت: سال ٩٦ همانطور که مقام معظم رهبری نیز در دیدار فرماندهان بیان کردند و طبق براوردهای اطلاعاتی، سالی سرشار از امنیت و ارامش و مقطع گشایش افق های جدید برای نزاجا خواهد بود.
امیر حیدری افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در سال ٩٦ چهار خط تولید قطعات مورد نیاز انواع تجهیزات عمده و راهبردی را راه اندازی می‌کنیم که این یک حرکت بی‌سابقه، انقلابی و جهادی است و در ابعاد مختلف پاسخگوی نیازمندی های تسلیحاتی و تجهیزاتی خواهد شد.
فرمانده نزاجا افزود: برنامه داریم تا این پهپادها را برای عملیات در شب و با برد بلند و طول مدت عملیاتی که مورد نیاز است آماده کنیم و هم اکنون نیز درحال گسترش این یگان در کل کشور هستیم.

هدف اصلی نیروهای مسلح حفظ امنیت پایدار است


حفظ امنیت پایدار در کشور، هدف اصلی نیروهای مسلح/ به دنبال افزایش توان پدافندی در سال جدید هستیم   امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص)در جمع کارکنان این قرارگاه ضمن تبریک به مناسبت سال جدید، گفت: هدف اصلی نیروهای مسلح حفظ امنیت پایدار در کشور است و نیروهای مسلح هر سال با افزایش توان نظامی خود سطح بازدارندگی را ارتقاء می‌دهند.

وی اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، امنیت یکی از شاخص‌های اصلی کشور است و قرارگاه پدافند هوایی به عنوان خط مقدم دفاع از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال جدید مانند سنوات گذشته فعالیت و تلاش خود را برای افزایش توان رزم بازدارندگی به کار خواهد بست.