جهان نو

یاعلی

جهان نو

یاعلی

تانک آتش نشان +عکس


گذر دقایق و حتی ثانیه ها در هنگام آتش سوزی می تواند هر لحظه اتفاق جدیدی و ناگواری را رقم بزند، سرعت عمل آتش نشانان همراه با تجهیزات پیشرفته ای که در اختیار دارند به درستی جلوی رخداد بسیاری از این حوادث را می گیرد. اما گاهی شدت حادثه به اندازه ایست که نیازمند تجهزات قدرتمندتر برای مهار آتش وجود دارد.

برای جلوگیری از خسارات بیشتر در هنگام آتش سوزی و نجات جان افراد محبوس در آتش می تواند به ساخت و طراحی تجهیزاتی روی آورد تا در کمترین زمان ممکن بیشترین بازدهی را داشته باشند.

تانکی که در ادامه تصاویر آن را خواهید دید بزرگ ترین و قدرتمندترین ماشین آتشنشانی جهان است، این وسیله به اندازه ای قدرت دارد که می تواند یک ساختمان دو طبقه گرفتار در آتش را در کمتر از پنچ دقیقه خاموش کند.

تانک آتش نشان + عکس 
 
تانک آتش نشان + عکس

بهره مندی بازنشستگان نیروهای مسلح از تخفیف 30 درصدی اقلام سوپری فروشگاه اتکا


  به لحاظ استقبال بازنشستگان نیروهای مسلح از خدمات تخفیف 30 درصدی خرید اقلام سوپری از فروشگاه های اتکا و توزیع چهار قلم کالا علاوه بر اقلام مصوب طرح حکمت و به منظور تداوم این خدمات خرسند ساز، در تاریخ 96/02/10 توافق نامه استمرار ارایه این خدمات به بازنشستگان نیروهای مسلح در سال 1396 به امضاء مسؤلین ساتا، سابا و اتکا رسید.

بر اساس این گزارش؛ در این توافق نامه موارد زیر به تصویب رسید:

الف) اعطای تخفیف 30 درصدی خرید اقلام سوپری از اتکا به بازنشستگان نیروهای مسلح، علاوه بر تخفیف مصوب اتکا تا سقف 5 میلیون ریال خرید در هر ماه

ب) توزیع یک نوبت مرغ در ماه مبارک رمضان به میزان یک برابر بیش از میزان سهمیه حکمت

ج) توزیع یک نوبت گوشت قرمز در هفته دفاع مقدس به میزان یک برابر بیش از میزان سهمیه حکمت

د)  توزیع یک نوبت برنج در دهه مبارک فجر به میزان سرانه 5 کیلو بیش از میزان سهمیه حکمت.

همچنین توافق شد به منظور کمک ویژه به بازنشستگان دارای شرایط خاص، در دوره های زمانی مشخص، اعتباری به صورت بن در کارت حکمت افراد مورد نظر شارژ و اتکا نیز  3 درصد به این اعتبار اضافه نماید.

شایان ذکر است؛ 50 درصد هزینه کالاهای اساسی یادشده توسط بازنشستگان و 50 درصد توسط ساتا تأمین خواهد شد.

عربستان دنبال مذاکره با ایران بعد از شکست در سوریه و یمن


پایگاه تحلیلی رأی الیوم در واکنش به اظهارات اخیر کویت مبنی بر اینکه پیامی از کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس برای ایران دارد، تأکید کرد ریاض بعد از شکست در سوریه و یمن به گفت‌وگو با ایران روی آورده است.

خبرگزاری فارس: عربستان دنبال مذاکره با ایران بعد از شکست در سوریه و یمن


کاریکاتور/ پیامکی از دیار باقی!!!


خرید هواپیما اولویت دارد یا تجهیز و توسعه ناوگان ریلی؟ / کارشناسان عقیده دارند بحث ورود هواپیمای ایرباس به کشور و نمایش تبلیغاتی دولت، برای سرپوش نهادن به ضعفهای مدیریتی آقای آخوندی است. گفتنی است که طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی با ۸۰ امضا در نشست مجلس شورای اسلامی تقدیم هیئت رئیسه شده است.

کاریکاتور/ پیامکی از دیار باقی!!!

دستگیری یک تیم تروریستی ضد انتخابات توسط وزارت اطلاعات


افسران - دستگیری یک تیم تروریستی ضد انتخابات توسط وزارت اطلاعات + فیلم
 دستگیری یک تیم تروریستی ضد انتخابات توسط وزارت اطلاعات  
*وزارت اطلاعات ساعتی قبل با منتشر کردن ویدیویی از دستگیری یک گروه تروریستی با ماموریت التهاب در انتخابات خبر داد،