جهان نو

یاعلی

جهان نو

یاعلی

نیروی هوایی ارتش جزو "السابقون" انقلاب است

 

نیروی هوایی ارتش جزو

فرمانده پایگاه نهم شکاری نیروی هوایی ارتش این نیرو را به واسطه ولایت‌پذیری از السابقون انقلاب معرفی کرد و گفت: با تکیه بر استعداد نیروهای جوان در امر ساخت تجهیزات و بروز رسانی جنگنده شکاری ها صددرصد خودکفا شده ایم.  ،امیر سرتیپ خلبان سخاوت عشایری با اشاره به آمادگی توان نظامی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت: نیروهای هوایی ارتش به عنوان نخستین نیروهای است که در زمره الالسابقون قرارداشته وچه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و چه جنگ تحمیلی به ولایت لبیک گفته است.


وی در ادامه بیان‌داشت: آمریکایی‌ها بر این اعتقاد بودند که نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دوام چندانی نمی‌یابد، در صورتی که طی 37 سال گذشته، نیروی هوایی هر روز بهتر از روز گذشته بوده و در راستای ارتقاء توان نظامی، خودکفایی در ساخت تجهیزات و بروز کردن آن پیشگام بوده و با برخورداری از نیروهای صددرصد جوان پابرجا و در خدمت میهن اسلامی است .


امیر سرتیپ خلبان عشایری با اشاره به آمادگی کامل نیروهای هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: این نیرو بهتر از گذشته آمادگی دارد زیرا افرادی که این نیرو را اداره می‌کنند از فرزندان انقلاب، ولایتمدار و از جان گذشته‌اند.


وی با اشاره به برگزاری رزمایش و حضور نیروهای فرامنطقه‌ای گفت: نیروهای نظامی هر کشوری با توجه به اهداف تعیین شده، اقداماتی را برای مقابله با اهداف فرضی خود انجام می‌دهد که این رزمایش‌ها ابتدا طراحی، فرض و سپس نسبت به فرض‌های صورت گرفته و رزمایش با توجه به دکترین نظامی آن کشور انجام می‌شود و جمهوری اسلامی ایران نیز از این امر مستثنی نیست.


فرمانده پایگاه نهم شکاری نهاجا با اظهار تاسف از حضور آمریکا و نیروهای فرامنطقه‌ای در منطقه خلیج فارس در 20 سال اخیر  تصریح‌کرد: حضور این نیروهای فرامنطقه‌ای نه تنها امنیت را افزایش نداد بلکه نوعی ناامنی را در منطقه حاکم کرده است.


وی گفت: جمهوری اسلامی ایران در مقام دفاع اقدام به برگزاری رزمایش‌های مختلفی کرده که این رزمایش‌ها در نوع خود، جوابی برای نیروهای فرامنطقه‌ای، اثبات ولایتمداری و اعلام آمادگی کامل برای دفاع از این مرز و بوم است.


امیرسرتیپ خلبان عشایری تصریح‌کرد: ورود و خروج از یک منطقه در برگزاری رزمایش با پیش بینی‌های از قبل تعیین شده انجام می‌شود و کوچکترین ورود به مرز تذکر به روی فرکانس‌های بین المللی به آنان داده می‌شود که این ها همه در ارتش تقسیم بندی شده است.


فرمانده پایگاه نهم شکاری نهاجا ابرازداشت: در نیروی هوایی با همکاری پدافند به صورت 24 ساعته آماده و هر گونه تجاوز و تعدی به مرزهای کشور با عکس العمل سریع نیروی هوایی مواجه می‌شود.


وی ناامنی را از پیامدهای حضور آمریکا در منطقه خاورمیانه دانست و با اظهار تاسف از همکاری برخی کشورهای منطقه با این کشور گفت: این دسته از کشورها خواسته یا ناخواسته اختیاراتی را به کشور آمریکا داده اند، ما پیشنهاد می‌کنیم که نیروهای فرامنطقه‌ای هر چه سریعتر از منطقه خارج و امنیت را به این منطقه بازگردانند.


امیر سرتیپ خلبان عشایری بیان‌داشت: کشورهای منطقه از مذهب و دین و همچنین اعتقادات مشترکی برخورداند و به راحتی می‌توانند مسائل خود را حل و فصل کنند و هیچ نیرویی قادر نیست با اخوت و برادری بین امت اسلامی که تامین کننده و حافظ امنیت و آرامش منطقه است مقابله کند، آنقدر که اسلام و آموزه‌های دینی ما را به آرامش می‌رسانند هیچ نیروی دیگری نمی‌تواند این امنیت و آرامش را تامین کند.


امیر سرتیپ خلبان عشایری  ادامه داد: تبادل دانشجوی دکترا و فوق لیسانس با کشورهای مختلف و همچنین حضور وابسته نظامی در سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی ایران در سراسردنیا داریم که تعدادی از افسران در سفارتخانه‌ها از نیروی هوایی ارتش هستند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.