جهان نو

یاعلی

جهان نو

یاعلی

روسای جمهور آمریکا چگونه از بدترین راز اسرائیل محافظت کردند؟



یک رسانه آمریکایی ضمن اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی زرادخانه تسلیحات هسته‌ای در اختیار دارد، به بررسی نقش روسای جمهور آمریکا در حفاظت از بدترین راز اسرائیل یعنی زاردخانه اتمی پرداخته است.

روسای جمهور آمریکا چگونه از بدترین راز  اسرائیل محافظت کردند؟ به نقل از نیویورکر، زمانی که هیئتی شامل مقام های ارشد اسرائیلی در فوریه 2017 میلادی با دونالد ترامپ دیدار کردند، خواستار مذاکره درباره مسائل مختلفی با دولت جدید آمریکا بودند.

در صدر این فهرست، یک نامه مخفیانه بود که در آن اسرائیلی ها به آمریکایی ها قول داده بودند که هرگز به صورت علنی درباره زرادخانه هسته ای اعلام نشده ، صحبت نکنند. این هیئت اسرائیلی که شامل ران درمر سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا بوده، سعی کرده است تا نامه امضا شده توسط ترامپ را تحویل بگیرد.

دولت جدید آمریکا همه سعی و تلاش خود را می کند تا رضایت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل را جلب کند، کسی که ترامپ قول داده است حداکثر حمایت ها را از وی داشته باشد. ولی در آن لحظات پر هرج و مرج، مشاوران ترامپ احساس و درک روشنی از درخواست اسرائیل نداشتند. آنها چیزی درباره وجود این نامه نمی دانستند و از احساس فوریتی که مقام های اسرائیلی به آن اشاره می کردند، کاملا گیج شده بودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.