جهان نو

یاعلی

جهان نو

یاعلی

اینکه کسی بگوید سپاه چرا وارد برخی عرصه‌ها می‌شود، یا متوجه نمی‌شود یا نمی‌خواهد متوجه شود



اینکه کسی بگوید سپاه چرا وارد برخی عرصه‌ها می‌شود، یا متوجه نمی‌شود یا نمی‌خواهد متوجه شود

  امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش تجلیل از مدافعان حرم که صبح امروز شنبه 1 اردیبهشت در سالن 5 آذر سازمان بسیج برگزار شد، اظهار کرد: یکی از افتخارات من است که سالها عضویت بسیج را دارم و هر سال که به شهرستان می‌روم پایگاه محله، وظایف بنده را طلب می‌کند و بابت آن توضیح می‌دهم. 

وی ادامه داد: خواست قلبی بنده این است و چندین بار هم قبل از اینکه فرمانده ارتش بشوم گفتم اگر از خودم بپرسید که دوست داری چه مسئولیتی داشته باشی، می‌گویم دوست دارم جانشین فرمانده بسیج باشم.

ادامه مطلب :
http://javaninews.ir   

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.