جهان نو

یاعلی

جهان نو

یاعلی

حزب‌الله پیشرفته‌ترین دشمن ماست



افسر صهیونیست: حزب‌الله پیشرفته‌ترین دشمن ماست

به نقل از پایگاه اینترنتی العهد لبنان، یوسی میلمن، افسر و تحلیلگر امور امنیتی و نظامی در مقاله ای در روزنامه معاریو، از تلاش نیروی دریایی ارتش اشغالگر صهیونیستی برای گسترش توانمندی های خود به گونه ای که با افزایش توانمندی های حزب الله متناسب باشد، سخن گفت.

این افسر و تحلیلگر صهیونیست نوشت: «اسرائیل نه تنها در زمینه میدان های گازی، بلکه در دیگر حوزه های دریایی نیز در معرض تهدیدهای فزاینده قرار گرفته است.حماس از توانمندی دریایی بهره مند است و برای بهبود آن تلاش می کند. این سازمان در عملیات «صخره سخت» با اعزام چهار غواص، برای نفوذ به اسرائیل تلاش کرد. بنا به گفته یک افسر نیروی دریایی، آنها قدرت خوبی از خود نشان دادند. به گفته وی، حتی پیش از عملیات صخره سخت به این مسئله پی برده بودیم که آنها چنین توانمندی دارند. از این رو برای ایجاد سامانه ای به منظور کشف و شناسایی غواصان، اقدامات خود را آغاز کردیم.»

میلمن افزود: «اطلاعات نیروی دریایی حاکی از آن است که نیروی دریایی وابسته به حماس، ده ها نیرو در اختیار دارد که مهارت های آنها افزایش یافته است.

نظرات 1 + ارسال نظر
ذاکر شنبه 17 تیر 1396 ساعت 15:49 http://ataher.blogfa.com

سلام وب عالی داری به روز رسانی منظم تداوم داشته باشد. در ماههای قبل تعداد مطالب برای یک ماه خیلی کم بوده . سعی کنید به روز رسانی با استفاده از مطالب به روز در هدف، به روز رسانی کنید. برای بالا بردن آمار مخاطبین سعی کنید لین دوستان را فعال نمایید.

سلام لطف کردید سرزدید
حتما نظراتون اجرایی می شود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.