جهان نو

یاعلی

جهان نو

یاعلی

چهره آفندی ارتش در روز نمایش جدیدترین سامانه های پدافندی

 

رژه ارتش

 رژه بزرگ نیروهای سه گانه ارتش و قرارگاه پدافند هوایی به مناسبت 29 فروردین (روز ارتش و تجلیل از فداکاری‌های نیروی زمینی) با حضور رئیس جمهور، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح و فرماندهان عالیرتبه ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در جوار حرم حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.

 

هر سال به مناسبت فرارسیدن 29 فروردین روز ارتش و نیروی زمینی، رژه نیروهای ارتش در تهران و استان های سراسر کشور با حضور مقام های کشوری و لشکری برگزار می شود. 29 فروردین سال 1367 نیروهای متجاوز آمریکایی در خلیج فارس نیروهای پدافند سکوهای نفتی نصر و سلمان را تهدید به ترک سکوها کردند اما این نیروها با ایستادگی در مقابل متجاوزان، قهرمانانه به شهادت رسیدند.

29 فروردین ماه روز تکریم از دلاورمردی ها و رشادتهای پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در سایه حمایت های بی دریغ حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و پشتیبانی های ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حضور خود را برای فداکاری در راه استقلال و حفظ تمامیت ارضی در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی کشور اعلام کردند.ارتش جمهوری اسلامی ایران در راه انجام این وظیفه مقدس بیش از 48 هزار شهید و 2000 هزار جانباز و آزاده تقدیم کرد و نقش موثری را در کسب پیروزی های ملت ایران و همچنین شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.