جهان نو

یاعلی

جهان نو

یاعلی

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش


http://aja.ir/portal/Picture/

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش گفت: امروزه قدرت رسانه اعم از شنیداری، دیداری و نوشتاری و الکترونیک به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های اثرگذار اقتدار ملی کشور به‌حساب می‌آید.  امیر دریاداردوم حسین آزاد در آئین تجلیل از خبرنگاران رسانه‌های مختلف در استان هرمزگان اظهار داشت: امروز این اقتدار و بازدارندگی که رسانه به  مملکت اسلامی ما بخشیده است هیچ کس نمی‌تواند منکر آن باشد.

وی افزود: امروزه قدرت رسانه اعم از شنیداری، دیداری و نوشتاری و الکترونیک به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های اثرگذار اقتدار ملی کشور به‌حساب می‌آید.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش گفت: در گذشته طول حمل و نقل ریلی یکی از شاخصه‌های اثرگذار یک ملت بود اما اگر امروز مؤلفه‌ها و شاخصه‌ها در یک دولت و ملت را ارزیابی کنند قدرت رسانه و تبلیغات و فضای مجازی برد بیشتری دارد.

دریادار دوم آزاد ادامه داد: خدا را شاکریم که اعتقادات دینی خبرنگاران و سختی‌های این حوزه، علی‌رغم بسیاری از مشکلات حوزه خبرنگاری، توانسته‌اند از ارزش‌های نظام و ایجاد وحدت بین ملت و دولت و همچنین ارزش‌های نظامی، رهبری، سیاسی و دیتی به خوبی دفاع کنند.

وی تصریح کرد: در دنیای امروز، خبرنگاران نقش تعیین کننده‌ای در اطلاع‌رسانی صحیح ایفا می‌کنند و حضور اصحاب رسانه در عرصه‌های مختلف خبررسانی و انعکاس صحیح و به‌موقع اخبار و اطلاعات گوناگون نقش به‌سزایی در سطح آگاهی و رشد فرهنگ عمومی و تخصصی جامعه ایفا خواهد کرد.

گفتنی است این مراسم به همت عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش و واحد فرهنگی در جهت پاسداشت روز خبرنگار برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.