جهان نو

یاعلی

جهان نو

یاعلی

آیت‌الله مکارم شیرازی در پیامی تأکید کرد: دولت پاکستان به خواسته‌های شیعیان پاسخ دهد


قم - یکی از مراجع تقلید با صدور پیامی تأکید کرد: از دولت پاکستان انتظار داریم به خواسته‌های به‌حق علامه «راجه ناصر عباس جعفری» و سایر مسلمانان پاکستان به‌ویژه شیعیان پاسخ مثبت دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی، این مفسر قرآن کریم در پیام خود خطاب به علامه راجه ناصر عباس جعفری تأکید کرد: جنابعالی و جمعی از دوستانتان، جانفشانی مهمی از طریق اعتصاب غذا برای احقاق حق پیروان مکتب اهل بیت(ع) در پاکستان کرده‌اید که در بسیاری از نقاط جهان انعکاس یافته و بحمدالله ثمرات قابل توجهی در برداشته است.

اکنون اینجانب از جنابعالی و دوستانتان خواهش می‌کنم برای حفظ سلامتیتان به اعتصاب غذا پایان دهید.

در ادامه پیام این مرجع تقلید آمده است: از دولت دوست پاکستان - که ما همواره در مشکلات از آنها دفاع می‌کنیم - انتظار داریم که به خواسته‌های به‌حق جنابعالی و سایر مسلمانان پاکستان، به‌ویژه شیعیان، پاسخ مثبت دهند. آنها چیزی جز امنیت و احقاق حقوق پیروان مذاهب از دولت پاکستان نمی‌خواهند. بسیار بعید است که آنها به این حقوق شهروندی اهمیت ندهند.

آیت الله مکارم شیرازی در پایان تأکید کرده است: همه مردم پاکستان، به ویژه شیعیان این کشور سعی کنند با اتحاد، ضمن حفظ آرامش عمومی، حقوق حقه خود را دنبال کنند و ان‌شاء‌الله به حقوق خود خواهند رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.