جهان نو

یاعلی

جهان نو

یاعلی

نامه جمعی از فرزندان شهدا به رهبر معظم انقلاب:

 

برخی از کارگزاران نظام به بهانه تعامل با دنیا روحیه انقلابی را تضعیف می‌کنند/انقلابی ماندن رمز تداوم راه شهدا است

خبرگزاری فارس: برخی از کارگزاران نظام به بهانه تعامل با دنیا روحیه انقلابی را تضعیف می‌کنند/انقلابی ماندن رمز تداوم راه شهدا است

جمعی از تشکل‌های ایثارگر و شاهد طی نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: گاه و بیگاه صدای تضعیف روحیه انقلابی به بهانه تعامل با دنیا توسط برخی کارگزاران نظام شنیده می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس،جمعی از فرزندان شهدا و 30 تشکل ایثارگر و شاهد طی نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: ما وارثان شهداء با سلایق و گرایش‌های مختلف، پایبندی به وصایای شهیدان و روحیه انقلابی با هیچ چیز معامله نخواهیم کرد. انقلابی ماندن را رمز تداوم راه شهدا و عاشورایی ماندن می‌دانیم.

در این نامه تصریح شده است: متاسفانه مدتی است آشکارا و بی پرده از برخی تریبون‌های داخلی صداهای همنوا با طراحی و اهداف شوم دشمنان شنیده می‌شود که غافلانه یا عامدانه سعی دارند این گوهر ناب حاصل شده از خون شهیدان و ایثارگری‌های ملت ایران را فدای منافع زودگذر دنیوی خویش نمایند و حقیقت را ناجوانمردانه به قربانگاه مصلحت‌های کاذب ببرند.

 


در این نامه آورده شده است که گاه و بیگاه صدای تضعیف روحیه انقلابی به بهانه تعامل با دنیا توسط برخی کارگزاران نظام شنیده می‌شود.

به گزارش فارس، متن کامل این نامه بدین شرح است:


«محضر مبارک رهبر بزرگوار و پدر مهربان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی)
با سلام و عرض ادب
اینک که به فضل الهی و رهنمودهای مسیحایی حضرتعالی و دعای امام(ره) و شهیدان ، انقلاب اسلامی با صلابت و طراوت روز افزونش همچون رود خروشانی که منشا آن چشمه زلال عاشوراست توانسته تشنگان زیادی را در برهوت ساخته شده توسط استکبار جهانی سیراب کند و تلالو و تشعشعش مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و راهنمای احرار و مستضعفان عالم گردد؛ مصمم شدیم به مناسبت روز شهید و در این برهه حساس که گاه و بیگاه صدای تضعیف روحیه انقلابی به بهانه تعامل با دنیا توسط برخی کارگزاران نظام شنیده می‌شود، فرصت را غنیمت شمرده و ضمن تجدید پیمان با آرمانهای سترگ امام و شهیدان و حضرتعالی که به حق خمینی زمان هستید، نکاتی را به به محضر شریف شما و ملت عزیز برسانیم.
در این کارزار دشمنان اسلام با تمام خباثت ها و شناعت های محیلانه و مذبوحانه و با هدف استحاله انقلاب از اصول و آرمانهایش، پای در میدان نهاده اند و غدارانه سعی در نا امید کردن مستضعفان عالم از تنها تکیه گاهشان که همانا انقلاب اسلامی است را دارند و جهت نیل به اهدافشان از روشها و ابزارهای متعدد از تحریم تا ترغیب استفاده می کنند. هدف غایی دشمنان انقلاب تضعیف روحیه و اندیشه نهضتی، آرمانی و انقلابی ملت و مسولان از یکسو و از سویی فروکاستن جایگاه انقلاب بزرگ اسلامی به یک دولت مهذوم در مناسبات و معادلات بین المللی است تا بدین ترتیب تنها انقلاب مردمی جهان در نزد آزادگان و حق طلبان دنیا رنگ ببازد.

متاسفانه مدتیست آشکارا و بی پرده از برخی تریبون‌های داخلی صداهای همنوا با طراحی و اهداف شوم دشمنان شنیده می‌شود که غافلانه یا عامدانه سعی دارند این گوهر ناب حاصل شده از خون شهیدان و ایثارگری‌های ملت ایران را فدای منافع زودگذر دنیوی خویش نمایند و حقیقت را ناجوانمردانه به قربانگاه مصلحت‌های کاذب ببرند. حقیقتی که ملت عزیز ایران از خرداد 42 برایش خون دل‌ها خورده‌اند و حماسه‌ها خلق کرده‌اند را با برچسب‌های افراطی‌گری و پایان انقلابی‌گری، آشکارا به سخره می‌گیرند. البته از الطاف خفیه الهی نسبت به انقلاب اسلامی فراز و نشیب‌هایی بود که رفیقان را از نارفیقان جدا کرد و لازم می‌دانیم به آنان که در گردنه‌های صعب انقلاب، نارفیقانه و نانجیبانه یا سکوت کردند یا خنجر از پشت زدند هشدار دهیم که مانیفست و حبل المتین انقلاب اسلامی وصایای امام و شهیدان است که امروز با صراحت و بلاغت توسط حضرتعالی تبیین و تفسیر می‌‌شود و ما فرزندان خلف همان مردانی هستیم که در کوران حوادث سخت و تلخ امام و اسلام و انقلاب اسلامی را تنها نگذاشتند و تا پای جان در رکاب رهبرشان ایستادند.
آنان که بر سر اصول انقلاب معامله می کنند محکوم به شکست هستند؛ زیرا عاشورا محو ناشدنی است و اصول انقلاب ما آبشخورش عاشوراست.

رهبر عزیز انقلاب و پدر معنویمان
ما وارثان شهداء با سلایق و گرایش‌های مختلف، پایبندی به وصایای شهیدان و روحیه انقلابی با هیچ چیز معامله نخواهیم کرد. انقلابی ماندن را رمز تداوم راه شهدا و عاشورایی ماندن می دانیم و تا پای جان سرباز شما پیر و مرادمان خواهیم بود و با شما هم قسم می شویم که بدون ذره ای تجدید نظر طلبی در راه آرمان های پدران شهیدمان با صلابت تر از همیشه و با نصرت الهی ، متفوق و عزتمند تلاش نمائیم تا انقلاب اسلامی به سر منزل خویش که قیام حضرت حجت(عج) است متصل شود و از هیچ کوششی در این راه فروگذار نخواهیم کرد و تا آخر خط خواهیم ایستاد.
البته فرصت را غنیمت شمرده و لازم می دانیم از موانست و موالفت همیشگی تان نسبت به فرزندان شاهد که جای خالی شهدا را برایمان پر کرده است، صمیمانه قدردانی نمائیم.
عافیت و طول عمر حضرتعالی آرزوی همه آزادگان و انقلابیون عالم است و از خدای متعال خواستاریم که پرچم این انقلاب که همانا پرچم مستضعفان عالم است با دستان جنابعالی به دست منجی عالم بشریت(عج) سپرده شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.