جهان نو

یاعلی

جهان نو

یاعلی

دریادار سیاری در جمع کارکنان نیروی دریایی ارتش:


http://aja.ir/portal/Picture/

امیر دریادار سیاری صبح امروز(چهارشنبه) در گردهمایی پایان سال 94، در جمع کارکنان ستاد نیروی دریایی ارتش به سخنرانی پرداخت.  به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه گفت: امیدواریم که اخلاق و سیره این شهیده بزرگوار ،به خصوص ولایت مداری ایشان الگو و چراغ راه همه ما قرار گیرد.

دریادار سیاری از همه کارکنان نیروی دریایی ارتش به دلیل دلاور مردی ها و تلاش هایشان برای نشان دادن اقتدار نیروی دریایی طی سال 94 تشکر کرد و گفت: شما وقتی وظایف خود را در راستای اجرایی شدن تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و نمایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام بدهید آن موقع می بینید که چگونه این اعمال شما در رسانه ها بخصوص رسانه های خارجی منعکس می­شود و باعث ارتقاء سطح بازدارندگی کشور می­ شود.

دریادار سیاری در ادامه به اقدامات این نیرو در سال 94 اشاره کرد و گفت: ما خطوط مواصلاتی که مورد تهدید دزدان دریایی بود را حفظ کردیم و امنیت را در آن برقرار کردیم، روابط بین المللی خود را افزایش دادیم، در ساخت و ساز و تعمیر و نگهداری کار های بزرگی را انجام دادیم که همه این ها نشانگر اقتدار نیروی دریایی است.

وی افزود :ما امسال مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش را در دانشگاه دریایی امام خمینی(ره) را باحضور فرمانده معظم کل قوا داشتیم که به خوبی انجام شد و همچنین رزمایش بزرگ دریایی ولایت 94 را انجام دادیم  که با اقتدار کامل انجام گرفت و نقش به سزایی در توان بازدارندگی کشور داشت .

دریادار سیاری افزود:من دست همه شما افتخفار آفرینان و زحمت کشان عرصه امنیت را می بوسم که در خط ولایت هستید و یاد شهدا را گرامی میدارید که باعث عزت ماست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.